vrijdag 18 augustus 2017

Slaapkamergeluk

Lig ik in bed op mijn rug, kijk ik naar rechts dan zie ik dit!

Op 2 speciale richels kan ik foto's en andere dingen neerzetten.
Natuurlijk wissel ik af.
Deze week vond ik de kat van Kaj.
Op deze kat ben ik zo dol, hij schilderde hem thuis toen hij 4,5 jaar was (dat weet ik omdat ik die gegevens altijd achterop het werk van de jongens schreef).
Ik herinner me nog dat Kaj pas na een half uur bedacht dat er nog een staart bij moest . Dat hij een kwast pakte, deze in de pot acrylverf stak en in 1 beweging de staart erbij schilderde.
Rechts van de Kat staat de eerste linoleum snede van Jaro, de lepelaar.
Hij zat op cursus toen hij 6 jaar was en hij maakte het liefst vogels.
Er staan ook foto's op de plank, kijk maar goed. Later meer daarover.
Beetje rommelig maar voor mij zijn de delen die je van foto's ziet ook veelzeggend.  Ik ken immers de hele foto.
Nu slapen.

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n plank. Die kat is geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien zijn je zoons ook creatief. En je valt vast goed in slaap met zoveel moois naast je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, die 'richels' staan hier nog in de verpakking. Weliswaar met hetzelfde doel als bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen