donderdag 24 augustus 2017

Golvende zee

Dit kan ook weer van mijn zomerse lijstje.
Zwemmen in zee.
Het is maar 50 minuten van Utrecht: Katwijk aan zee.
Een klein leuk zeedorp.
Daar dronken we koffie bij een strandtent op reuze stoelen met reuze kussens.
Dan begint het genieten: uitzicht op zee, benen opgetrokken op de kussens, de zon op onze benen, en heerlijke koffie.
(Zo'n reuze stoel wil ik in de tuin, incl. super kussens....ECHT)

Daarna wandelen : een stuk heen en een stuk terug.

En toen, ....toen hield ik niet meer.
Spullen gepakt, sprong in mijn zwemkleding en sprong  in de zee.
Er waren geen kwallen (aanlandige wind).

Weet niet meer hoe lang we in zee zijn gebleven, de golven bleven maar komen.
En dan drijven, drijven is zo fijn.
De golven verplaatsen je en met mijn handen stuurde ik de goede ligging.

Drijvend uitzicht op de horizon, de wijdsheid, .......
En dan soms een grote golf die de boel verstoorde.
Heerlijk



Geen opmerkingen:

Een reactie posten