dinsdag 28 augustus 2012

Ambachtsdag

Samen met mijn tassen vriendin L naar de leergroothandel in Noord Scharwoude. Wat een feest!
Leer kopen voor opdracht om 12 tassen uit mijn collectie te maken voor 12 excollega's als afscheidscadeau na ons ontslag (opdracht van Kunst Centraal waar ik ontslagen ben).
Iedereen had model uit mijn collectie uitgezocht en een kleur leer gekozen.
En daar stond ik dan.

Zoveel soorten, zoveel kleuren, zoveel grijzen,zoveel zwarten, zoveel . . . . .
Uiteindelijk heb ik ik voor iedereen persoonlijk een prachtig stuk leer gekocht ( en nu maar hopen dat . . . ) Na twee en een half uur waren we klaar,
Op de terug weg langs een handwerk groothandel. NOg nooit zoveel ritsen, bandjes, kantjes, knoopjes bij elkaar gezien.


Het een bijzondere combinatie, naast mijn werk, en tegenwoordig dus studie /stage, altijd dat ambacht te blijven uitoefenen,

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten