donderdag 23 augustus 2012

Geen pap meer . . .

Geen pap meer kunnen zeggen, was vergeten hoe dát was.
Nog net genoeg om dit bericht te kunnen schrijven.

Na een lange vakantie ging de wekker op mijn eerste stage dag om kwart voor 7 uur.
(Half 8 op weg, 8 uur op school.)

Samen met de kleuters een leren tas uitgepakt waarin allerlei bakjes, zakjes, tasjes en verpakkingen.
En daarin had ik dan weer voorwerpen gestopt waarmee ze mij leerden kennen.
En voor wie mij nog niet kent, hier de uitstalling.


 kleuren, zachte stof, dingen verzinnen, kleuter Ineke, mijn man en zonen, vogeltjes, Pip de hond, schelpen uit Zeeland, haakwerk, mooie stenen, tassen maken, metalen voorwerpjes verzamelen, kralen rijgen, pijperagers

Met de kralen en pijperagers maakten we allemaal een armbandje.
Buiten vonden we Rinus Rups, die gezellig over de kleuterhandjes klauterde.
( de rups is groen. . .)



Vanmiddag viel er onverwacht een leerkracht uit en mocht ik 'mijn'  kleuterklasje (sorry A, zo voelde het even) zelfstandig doen.
Dat was heerlijk en na rupsen ging het toen over vlinders. 

Tja en toen was de pap op.
Thuis aangekomen wisselde ik bankhangen, bankslapen, bank eten af. 
En na dit bankbloggen, sleep ik mezelf naar mijn bed.
Want morgen mag ik weer!

Ineke

( Foto's van gister waren van kip en waterdruppels)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten