woensdag 29 augustus 2012

Drijven

Nog vaak denk ik aan het zwembad bij ons leuke appartement in Aquadulce deze vakantie.
Wij, en de andere bewoners (er woonde in dat appartement alleen Spaanse mensen) deelden dat zwembad.
Dagelijks zwom ik in dat bad, vooral rugzwemmen en drijven. Ja drijven, dat kan ik heel lang volhouden.

Deze zonnige dag deed me verlangen naar drijven in mijn eigen zwembad.
Als je drijft dan schommelt het water een beetje onder je, neemt je gedachten mee.
's Avonds vanaf ons balkonnetje zag ik dat mooie blauwe water. 



Dus straks als ik in bed lig, dan stel ik me voor dat ik in het water drijf, en dan drijven mijn gedachten het bed uit, en morgenochtend word ik uitgerust wakker en rijd dan heel vroeg naar die fijne kleuters.

Ga een lesje over gereedschap met ze doen, naald en . . . , hamer en . . . , schroevendraaier en. . . , etc.

Ineke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten