zaterdag 18 augustus 2012

Groeien als kool?

Een geheel lege schijf in de laptop.
'het zijn maar foto's` , tja. . . maar wel meer dan duizend.
'maar van 12 maanden toch?' ja, en dan ook nog een map met al mijn foto's van alles wat ik afgelopen jááááren gemaakt heb, die map is verdwenen in een back up.
Het is geloof ik de bedoeling dat ik nog veel meer loslaat dan dat ik afgelopen maanden al gedaan heb.
En dat valt niet mee.

Vandaag een fietstochtje met vriendin M naar een biologische tuin in de buurt en daar een heerlijk sapje gedronken en genoten van prachtige rode kolen.
Zoals ik ze alleen in Zeeland altijd zag ( moet je je voorstellen; een enorm veld grote rode kolen, met op de achtergrond de duinen, dat is voor mij echt Zeeland)
We waren nogal uitgelaten omdat M op de fiets gehoord had dat ze geselecteerd was, en de kans krijgt een droom te verwezenlijken en haar bedrijf een enorme boost te geven (later meer).




Voor M en mij een spannend jaar met grote nieuwe stappen.
Zullen we groeien als kool . . . . .?

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten