maandag 29 oktober 2012

Op pad, ook op maandag

Maandag werkdag, geen baan, maar wel enorm  hard werken. Gelukkig, want op maandag voelde ik me afgelopen tijd altijd erg werkeloos/zinloos.( ik herinner me nog toen mijn vader net ongewenst met vervroegd pensioen was en hij nooit op maandag naar de bakker ging, dat snap ik nu beter dan ooit, ik heb ook moeite met de maandag zonder betaald werk)
Vandaag had ik zoveel te doen, omzetbelasting, sollicitatieplicht, declaraties, en enorm veel studieopdrachten.
En dan is nu opeens de dag voorbij, moet gaan slapen, morgen weer vroeg op.
En dan kijk ik op mijn planning en dan ben ik er nog niet. . . . .
Misschien heb ik het wel nooit zo druk gehad als nu.
Maar voor een diploma en een baan in het onderwijs en het runnen van een eigen bedrijf heb ik veel over.

Stap voor stap loop ik mijn nieuwe pad, en bereik ik mijn doel.
Dit beeld past erbij.


Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten