maandag 22 oktober 2012

Paddenstoelen huis?

Het is zo mooi deze week, de bomen kleuren zo prachtig en in het bos en tuin zijn veel paddenstoelen.
Ik heb wat met paddenstoelen, niet dat ik de naam wil weten zoals ik dat wel wil bij bloemen en vogels, maar gewoon omdat ik toch nog altijd denk dat er kabouters wonen.
Dat was echt mijn ding tijdens mijn kleutertijd. Kabouters en paddenstoelen, en dan tekende ik een paddenstoel, rood met witte stippen, en deurtje en een schoorsteen, en ook een paadje naar dat deurtje toe.
Echt, zo bekijk ik de paddenstoel nog altijd, zeker als ik buk om hem goed te bekijken.

Nu heeft zoon J toen hij 10 was een fotoserie gemaakt van paddenstoelen. En daar was ik destijds erg van onder de indruk.
Ik heb ze opgezocht, en goed bekeken. Geen kabouters maar wel prachtige paddenstoelen die heus wel als stoel of huis kunnen dienen voor de één of andere ........kabouter? Of als bankje voor gezellig babbelende elfjes?
Kijk maar zelf.






Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten