maandag 8 oktober 2012

Zomaar iets moois zien

Vraag me vaak af of anderen ook van die dingen hebben waar ze hun hele leven naar zoeken.
Eenvoudige dingen, maar als je ze ziet, is je dag helemaal goed.

De trouwe bloglezers zullen inmiddels wel weten dat dat voor mij zoveel dingen zijn, zie zoveel details en mooie dingen dat zelfs de meest saaie situatie soms opeens prachtig wordt.

Zo reden we vroeger vaak over de snelweg, van Alkmaar naar Hilversum, van Alkmaar naar Emmeloord, van Hilversum naar Breukelen, en later van Vlissingen naar Alkmaar, van Vlissingen naar Hilversum, enzoverder.
( en nog steeds zijn mijn ouders erg mobiel, en dat is fijn met kinderen en familie in het hele land)

Achterin de auto keek ik graag naar buiten, en dan, heel soms reed er een tankwagen voorbij, en daar zag ik dan ozne auto in gespeigeld.
Geweldig vond ik dat.
Nog steeds hoop ik er op. Tegenwoordig vaak tankauto's met reclame erop, dat werkt niet.

Afgelopen tijd weer aantal glimmende metalen tankauto's gezien. Ja en ach, rijdend fotograferen is niet echt een succes.


Dus kijk om je heen, dan zie je nog eens wat, en dat kan zomaar iets heel moois zijn.

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten