woensdag 2 maart 2016

Groei en bloei en blijven vertrouwen

Wat heb ik mijn best gedaan afgelopen weken. Mijn best om mij niet de hele dag werkeloos en soort van zinloos te voelen. Gewoon te blijven hopen dat het goed komt; dat er een fijne schoolop mijn pad komt.

Morgen begin ik voor 2 dagen per week op één van mijn favoriete scholen. Een school waar kleuters kleuters mogen zijn. Waar spelend leren het aller belangrijkst is en waar ze blij waren me weer te zien.
Het is maar voor 5 weken.
Ach, als ik blijf vertrouwen, dan komt er vast weer ergens anders een fijne vaste baan, een baan voor langere tijd.
De school is 11 minuten fietsen van huis.
Dat is ook zo fijn, gewoon in Utrecht.

Thema groeien en bloei,  dus ik heb mijn gietertjes er maar weer eens bijgepakt, en alles wat ik eerder op een andere school al eens deed rondom dat thema.

Ik groei en bloei zullen we maar zeggen.

( foto voorjaar 2014)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten