dinsdag 15 maart 2016

Textiel inspiratie

Mijn zinnen verzetten.
Mijn lijf werkt niet mee.
Mijn zelfvertrouwen is effe de hort op.
Dat soort zaken.

En ik mis het verzinnen.
Het varen op dat waar ik goed in ben.

Vandaag even het textielmuseum bezocht.
Dat inspireert me altijd.
Daar is het ambacht nog te zien en werkt alles nog. Daar is kunst te zien van kunstenaars die geïnspireerd zijn door het textiel ambacht.
Daar krijg ik ideeën.
Ideeën om zelf weer te verzinnen en maken.
Maar ik betrapte me erop dat ik enorm veel ideeën kreeg om dit museum voor kinderen educatiever te maken. 
Schiet ik toch weer in mijn oude beroep.
Gaat zo makkelijk en vanzelf.
Die rijkgevulde rugzak met mijn kunnen in kunst en cultuureducatie is nog warm en dan is hij zo open.
Oeffff
Nu nog wat foto's.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten