zondag 7 augustus 2016

Fietstocht Amsterdam

Heerlijk fietsen met vriendin H door Amsterdam. Fiets achterop de auto.  Gewoon parkeren voor haar voordeur op de Albert Cuyp.
Door de stad richting Prinseneiland en daarna de pont op richting NDSM werf .
Daar vind ik het ook zo mooi.
(lijkt natuurlijk beetje op Vlissingen)
Bij restaurant Noorderlicht op terras gezeten . Via de andere kant weer terug gefietst en met het pontje bij Eye filmmuseum naar de overkant een weer terug gefietst.
15 km totaal gefietst / helemaal bijgepraat met lieve vriendin/mijn ogen uitgekeken/ lekker bewogen.
En iets knapperigs warms gegeten, hi hi

 

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het daar ook superleuk en ik snap nu dus waarom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het daar ook superleuk en ik snap nu dus waarom

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zal het zijn ! met mijn ogen dicht rook het ook gewoon naar Vlissingen.

      Verwijderen