donderdag 25 augustus 2016

Ik wil de wilde zee

Deze dagen verlang ik naar afkoelen in de wilde zee. Bij vloed met wilde golven.
Gewoon hup op de fiets, springen in de zee, drogen in de zon, een ijsje eten en dan weer naar huis.
Ik bedoel natuurlijk gewoon zoals we het in Vlissingen altijd deden.
Vanaf Utrecht kan ik ook naar zee. Bijvoorbeeld naar Katwijk. Met de auto in de file. En dan kun je niet na het zwemmen drogen en ijsje weer direct naar huis . Daarom doen we dat eigenlijk nooit.  Ik denk dat we vanaf Utrecht maximaal 5 keer naar de Noordzee kust zijn gereden.
Ik wil niet met duizenden mensen op het strand zitten....
Dus tja. ...naar Zeeland om te zwemmen?

1 opmerking:

  1. Herkenbaar, nooit met strandweer naar zee, want ja, de file en andere ellende is me dat niet waard. Mijn tijd komt straks in de herfst weer.

    BeantwoordenVerwijderen