woensdag 10 augustus 2016

Moederliefde

Vandaag kreeg ik een foto opgestuurd van mijn reizende zoon.
Kijk Ien speciaal voor jou!

                                                Schaduw foto, zee, roest en boten.

Jaro kent me, dat is duidelijk. Ook al is hij al 18 maanden op reis en zag ik hem voor het laaste eind december 2015, we hebben dagelijks contact.
Je ziet niet hoe goed hij er uit ziet hier en ook niet hoe zijn lieve prachtige grappige creatieve Canadese vriendin Charlie eruit ziet. Ik heb haar nog nooit echt ontmoet maar ik heb het idee dat ze erg gelukkig zijn samen.
Dit is West Turkije, morgen vertrekken ze ( met hond Banana) naar Griekenland, daarna Macdonie en daarna Bulgarije.
En dat is het ongeveer half januari 2017. Ze komen steeds dichter bij Nederland.





1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto. Je hebt een stoere zoon en schoondochter. Het lijkt me heerlijk om zo rond te kunnen reizen. Maar voor jou vast wel moeilijk af en toe.

    BeantwoordenVerwijderen