maandag 8 augustus 2016

Zomaar een dag

Vandaag maakte ik een vroeg bakkie voor vriendin M die daarna vertrok naar Zeeland.
Ik rommelde,  ruimde wat op en genoot van zoon K die dag vrij had.
Voor de twee nog te mozaïeken buiten tafeltjes maakte ik een ontwerp. Ik sloeg alvast tegels in stukjes.
Daar over later meer.
Ik las in een mooi boek en droeg een ketting met een grote Zeeuwse knoop.
En vanmiddag, ongelooflijk. ......
Na het kopen van mozaiektegels in Ijsselstein reed ik op te terugweg plotseling achter de lesauto waarin mijn zoon rijles had.
Hoe is het mogelijk. Hij had daar nooit eerder gereden en ik rijd daar ook niet vaak.

Natuurlijk liepen we het 23 minuten stevig-doorloop-rondje.

Kortom een rustige fijne vrije dag.

1 opmerking:

  1. Het boek ken ik (nog) niet. De knoop daarentegen wél. Ik draag er ook vaak een!

    BeantwoordenVerwijderen