donderdag 18 augustus 2016

Leendochter

Vandaag was het echt heerlijk weer voor mij, zonnig en niet te heet. De tuindeur de hele dag open.
Was buiten drogen, zoon om me heen en vanmiddag kwam de 18 jarige dochter L van vriendin M kettinkjes maken.
Tegenwoordig zijn korte kettinkjes met hangertjes eraan helemaal in.
Ik heb ontzettend veel materialen in mijn kleine atelier boven.
Dus ik liep heen en weer met houten laadjes met kralen, draad, koord, slotjes, bedeltjes, lijm en nog veel meer.
En als ik eerlijk ben is heb ik wel belachelijk veel voorraad aan materialen. .....
L vond een groen kralen kettinkje wat precies bij een hangertje paste. Het was het kettinkje wat ik maakte toen ik 15 was. Voor mij beetje klein en ik gaf het graag aan haar.
Het was heerlijk. Buiten aan tafel dingen maken, kletsen met zijn drieën
(Zoon, L en ik).
Daar kan ik echt van genieten.  Beetje met handen bezig zijn met een creatieve meid.
Die dingen doen mijn zonen niet met mij.
Ik heb soms gewoon een leendochter.
Gelukkig heeft zij het ook altijd naar d'r zin bij mij. Wat een rijkdom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten