zondag 1 juli 2018

Joehoe

Dit was een lange blog-loze periode.
Een terugslag en ik koos voor prikkelloze week.  En veel rust en klein leven.
Ik geniet van tuin die op deze zomerse dagen onze woonkamer twee keer zo groot maakt.
Op de plaats waar we 15 jaar een vijver hadden heb ik nu een mini moestuin.
Pompoenen en courgettes, vooral om de prachtige bladeren en de lichtgevende oranje bloemen.
Daarnaast komkommers en tomaten.
Het groeit snel, elke dag nieuwe bloemen en mini pompoentjes.
Mijn eigen fijne thuis.
Het werk gaat goed. Ik geniet van het stressloze werk en contact net de kinderen.
Het is in de natuur aan de rand van de wijk en nog steeds altijd mooi weer geweest.
Kortom ik ben er weer.

6 opmerkingen:

  1. Welkom terug. Wat fijn dat het werk zo goed bevalt. En dan ook nog kunnen genieten van je tuin, wat fijn allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je term prikkeloze week, geniaal gevonden. Geniet van de rust en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. KLinkt heerlijk, alsof alles op zijn plekje valt.

    BeantwoordenVerwijderen