maandag 23 januari 2012

Graven

Vlak naast mijn bureau waaraan ik werk en denk, graaft de graafmachine grote bergen zand.


De machinist werkt vrolijk door, plast soms tegen een container, babbelt wat met collega en weet niet dat wij ons vreemd voelen door aankomende ontslagen, en door de mededeling dat lieve collega L ernstig ziek is.

Het is een fijne afleiding die graver, en ik krijg ook de hele dag bezoek van collega's aan mijn bureau.
(die niet voor mij komen overigens)
Iedereen wil even kijken en genieten van dat wat er buiten aan bergen zand wordt verplaatst.


Het toetje van de werkdag was een maaltijd met lieve collega P, met wie ik al 23 jaar werk. Dat is 23 jaar creativiteit, persoonlijke betrokkenheid en ons hart voor kunsteducatie in primair onderwijs.


Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten