woensdag 22 februari 2012

Kijklijstje van vijf

Deze zeefdruk hangt al sinds ik besta bij mijn ouders. Tenminste dat denk ik. Het heeft al op vele plekken gehangen. Het zit achter glas (in een wit houten lijstje, ongeveer 25 x 35 cm) en ik vraag me zelfs af of het een echte druk is. Maar ik vind het zo prachtig, kan er bij wegdromen en er is zoveel op en in te zien.


Vaak verzon ik vragen en probeerde deze te antwoorden.
Hier mijn kijk-vragen-lijstje bij dit werk:

1. In welke volgorde zijn de kleuren gedrukt?
2. Van welk huis / kasteel was dit de oprijlaan?
3. Waarom staat het hek open?
4. Wat is er te zien als je het water volgt onder de brug door?
5. Hoe komen mijn ouders aan dit werk?

Bij alle vragen verzon ik zelf de antwoorden.
Vraag 5 zal ik mijn ouders weer eens vragen.Het is me vast ooit verteld, maar weggestroomd met mijn gedachten.

Ineke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten