maandag 27 februari 2012

Na dromen volgt blunder

Na een week vakantie zat ik weer op mijn werk. Ik had echt zin in het werk maar geen zin in de bezuinigings-troubles. Zo zal het komende tijd blijven.
Workshop over digitale prentenboeken voorbereiden met collega C, afscheid voorbereiden voor collega A, informeren naar hoogzwangere collega K, bijzonder gesprekje met collega T, en zo nog veel meer.

En in de middag kreeg ik zin in lekkere koffie, gewoon een bakkie koffie thuis op de bank in de lentezon. Dat ziet er zo uit.


Dat is het fijnste plekje thuis, in de lentemiddag.


Ik verlangde even heel erg naar die plek. Alles ziet er mooi uit, de koffie smaakt zo het allerlekkerst, en de zon maakt me heerlijk warm.

Ter compensatie maakte ik op mijn werk koffie met warme melk en droomde nog even verder.
Toen schrok ik opeens heel erg.
. . . . . . . . . . . . Ik had een afspraak, en door dit koffie-bank-thuis-verlangen helemaal vergeten. . . . . . . 

Rennen, rijden, en toen bedaard vergaderen met man met snor die met mij een serie ansicht kaarten selecteerde voor een cultuurproject. Gelukkig vond hij het helemaal niet erg dat ik een half uur te laat was, hij had uitgebreid de tijd genomen de oude ansichten weer eens goed te bestuderen......

Nu haken en bijkomen van deze enorme blunder. Enne...ik hoop dat B straks zo'n heerlijke koffie voor mij maakt, al is er geen zon meer.

 Ineke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten