woensdag 15 februari 2012

Wijs lijstje

Deze fase van mijn leven vraag ik me regelmatig af:
Wat is wijsheid?
1. Gewoon ervan uitgaan dat ik op Kunst Centraal mag blijven werken en niet ontslagen wordt.
2. Zo snel mogelijk een extra-verkort PABO traject doen, zodat ik eventueel ook in basisonderwijs kan werken, want het onderwijs, de ontwikkeling van kinderen is ook echt  'mijn ding'.
3. Alle oude contacten bij instellingen, oud collega's, benaderen. Voor als ik na de zomer.........
4. Leuke goede bijzondere kunsteducatieve of cultuurprojecten ontwikkelen en die (zo nodig) in de      toekomst zelf uitzetten in onderwijs en bij instellingen.
5. Dromen over eigen tassenlijn, en andere mooie maaksels 'van Jonker' en die proberen winstgevend uit te zetten.


Ik wacht nog even af wat de wijze uil mij laat weten.

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten