vrijdag 10 februari 2012

Vrije vrijdag

Snipverkouden, boodschappen , kapper, en toen. . . .
Slapen in mijn groene bed, onder de dakramen met blauwe lucht.


Vanuit mijn groene bed kijk ik graag naar deze muur, allemaal bijzondere foto's van mijn allerliefsten.
Het geeft een beeld van allerlei periodes die voorbij zijn, en helpen herinneringen vast te houden en op te halen.
Mijn allerliefste moeder zit rechtsboven, verstopt achter een rood hart.

De foto herinnert me aan een vakantie in Denemarken (2005). En we zaten aan de Oostzee op zoek naar bruinvissen. Het werd onverwacht zonnig weer en in ondergoed dronken we koffie op een grote steen.

In mijn blog wil ik geen herkenbare foto's laten zien, maar deze zijn van jaren geleden en vormen mijn muur met allerliefsten.
En mijn moeder ? Die is morgen jarig. Mijn actieve, creatieve, lieve moeder.


Lieve mam, dikke verjaardagszoenen en nog vele jaren in goede gezondheid.
Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten