zaterdag 25 februari 2012

Klusclubdag - 2

Vandaag klusdag met H en C en ik was aan de beurt, om half 11 koffie met appelflappen en emotionele stand van zaken.
Daarna aan de slag, en dat loopt vanzelf. Als gastvrouw ben je een soort aanvoerder die naast de catering ook de materialen pakt, afplakt, kwasten schoonmaakt, en aangeeft hoe ze het wil.
Vandaag deuren met posten in de gang schuren en lakken, en een klein muurtje in de kamer groen verven.
Ja, groen, en geen geel.  Ik vind geel geen mooie kleur, en groen is mijn lievelingskleur.
Afgelopen week heb ik zorgvuldig plaatjes gezocht, verfkaartjes gehaald en de kleur gekozen.


Ik wilde het geel uit de groen.


Het was een goede dag. en ik ben blij met fris witte deuren in de gang en een lente muurtje.

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten