woensdag 21 september 2016

Doosje lezen

Vandaag verzamelde ik mooie materialen bij elkaar om morgen met kleuters aan de fijne motoriek te werken.
Plastic pincetten, kleine gekleurde balletjes, mini dobbelsteentjes, wattenstokjes, wol, kleine potjes.
Maar ook bollen wol.
Daarvoor knipte ik stukjes karton van een bol.com doosje. Daar kunnen de kleuters dan wol omheen wikkelen.
Nooit eerder bekeek ik zo'n doosje echt goed. Vandaag ontdekte ik dat er een soort van gezellige zinnetjes op staan.
Je wordt door meneer bol.com persoonlijk aangesproken. Maar waarom eigenlijk?
Het is natuurlijk bijzonder aardig.
Maar toch..... het is me nog nooit opgevallen.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben toch wel benieuwd naar wat je de kleuters hiermee hebt laten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wol winden om stukje karton waarin twee knipjes gemaakt, een voor begin draadje en een voor eind.Ze vonden het geweldig, en soms moeilijk.

      Verwijderen