zondag 11 september 2016

Naar zee

Zo'n zin in zee had ik. Naturljk wil ik dan naar zee in Zeeland . Die ken ik, zijn knus, goede branding kortom gewoon mijn zee.
Dat kwam er niet van dus combineerden wij vandaag de papier biënnale in Rijswijk met de zee in Ter Heijde.
Binnenkort meer over de papier kunstenaars(zo inspirerend..).

Ter Heijde is een klein dorpje bij Monster en heeft een prachtig wijds strand.
Heerlijk was het, helaas had de zon een dagje  vrij dus die liet zich niet vaak zien.
Maar we zaten heerlijk op onze lage stoeltjes te genieten van alles. 
De jonge meeuwen hoopten dat wij wat zouden voeren dus bleven bij ons in de buurt. Echt prachtige grote beesten.
De eerste foto was een geluksshot.
Dat meisje wat net voorbij loopt als de meeuw wegvliegt. Met zo'n foto ben ik dan erg blij.
Genoeg te vinden aan zee.
Die mis ik echt in Utrecht.....
Nu moesten we 78 km rijden naar zee....

1 opmerking: