dinsdag 27 september 2016

Waar is zoonlief ?

Al sinds maart 2015 is zoon Jaro op reis.
Al eerder vertelde ik dat hij onderweg een lief Canadees vriendinnetje Charlie heeft ontmoet en samen een hondje Banana gevonden. Ze verdienen geld door vertaal, schrijf werk. Zij maakt illustraties en animatiefilmpjes in opdracht. Ze maken samen veel mee en zijn erg gelukkig samen.  En....ik vind haar zo leuk! (Ookal ken ik gaar alleen via verhalen en video bellen).

Hij is zo gelukkig en dat doet een moeder goed.  Dagelijks begroeten wij  elkaar met onze begroeting :' Tjoemie'. (ons lievelingswoord al sinds 2002). Er zijn gelukkig zoveel digitale mogelijkheden om contact te hebben.

Ze reizen Europa door en reizen  ivm hond en om kosten te besparen altijd met trein,boot of 'blabla' taxi. 

Sinds zaterdag zijn ze in Macedonië.
Ze zitten aan de Matka Canyon....ze genieten weer met volle teugen van een mooie nieuwe plek.  Over een maand gaan ze een paar maanden op een huis passen in Bulgarije.
Gister hadden ze 4 uur gewandeld door de bergen en koffie mee genomen in een thermoskan.
Kijk dat doen wij ook altijd ,dat vind ik dan zo leuk.
Geniet van de foto's!  En zie hoe mijn zoon een vreugde sprongetje maakt.
Ik ook in mijn hart.

3 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk vooral je zoon, maar natuurlijk ook voor jou dat het zo goed gaat en dat je vaak contact hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk vooral je zoon, maar natuurlijk ook voor jou dat het zo goed gaat en dat je vaak contact hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leven. Als ik nu jong was, dan wist ik het wel: de wijde wereld in!!,

    BeantwoordenVerwijderen