zondag 4 september 2016

Kunst in kerkje

Vandaag gingen we maar het kunst kerkje in Velp (Grave).
Daar was een hele mooie expositie van vier kunstenaars. In dit bericht schrijf ik wat over het werk wat ik zag, maar het is echt werk wat je moet zien. Daarom heb ik even getwijfeld over deze inhoud.
www.kunstinhetkerkje.nl
Een van de kunstenaars is oud collega Theo Naessens. De man die mij in werk, creativiteit en leven enorm inspireert.
(Hij maakt elke avond een foto die hij op fb plaatst. Dat zijn steeds prachtige fantasie rijke foto's.
Ik krijg direct verhalen in mijn hoofd, een glimlach op mijn gezicht of mijn mond valt daar gewoon even open)
Theo had mooi ruimtelijk werk gemaakt voor deze locatie. Vreemde figuren, enorme lepels en kastjes met bijzondere stillevens erin gemaakt. Werk waar ik graag naar blijf kijken en je op allerlei gedachten en ideeën brengt.

Er was ook werk van een andere kunstenaar ( Theo van Delft). Hij maakt o.a. spannende beelden met projecties (middels mini beamers).
De glazen halve bollen waarder 36o gr panorama foto's vond ik zo mooi!
Wat foto's ter inspiratie. Maar mocht je zin hebben in een mooie tentoonstelling, ga dan vooral nog kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten