dinsdag 22 november 2016

Mol

Echt een soort achtbaan waar ik nog steeds inzit.  Een idee uitwerken.
Ik houd niet van achtbanen dus ben blij als er soms even een wat rechter stuk is.
Het ontwerpen en keuzes maken van de flyer kost best veel tijd.
Zoon Jaro werkt het uit.
Veel heen en weer ge -app en natuurlijk video bellen. Fijn om even zoveel contact te hebben (afstand meer dan 3000 km).
De naam is Mollaby, een voellabyrint. Kinderhanden helpen de mol zijn weg te vinden door labyrint.
Ik wilde dus een strakke flyer met een lief getekend molletje.
Dat leek me nou zo leuk! Een soort flyer voor volwassenen (zij moeten het kopen) maar dan met een mol erop, die de nieuwsgierige kleuter vertegenwoordigt.
Charlie de vriendin van mijn zoon Jaro is illustrator en animatie filmmaker.
En....om een lang verhaal kort te maken.
Zij ontwierp een mol!
Ik ben er zo blij mee.

2 opmerkingen:

  1. Wat een enige mol! Het kost zeker veel energie van je, maar wat wordt alles mooi en professioneel!! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen