vrijdag 4 november 2016

Voeldoolhoven......

De voeldoolhoven worden mooi en zinvol gevonden. Er komen bestellingen en  vragen. Kinderen vinden het ook fijn om er mee
Ondertussen krijg ik steeds meer ideeën van uitvoeringen en modellen. 
Verschillende doelgroepen gaan door mijn hoofd en ik leg her en der contact.
Kortom ik ben er even druk mee en dat doet me goed.

De andere kant van dit proces is dat ik niet goed weet of ik het goed aanpak. 
Of ik het wel moet delen op mijn blog.
Stel dat anderen nu ook van die voel doolhoven  gaan maken.
Klopt de prijs wel?
Wat is nou een echte leuke naam?

Ondertussen knip ik Lappen in de juiste maat en combineer ik materialen.
Ze moeten er allemaal mooi uit zien. In kleurstellingen die ik echt vind kloppen.
En als ze dan uiteindelijk toch niet zo goed verkopen  als ik nu voel / denk /hoop?

Geen probleem. Heb ik heerlijk kunnen ontwikkelen, verzinnen en maken.
En dan geef ik ze als cadeautjes weg aan kinderen die het nodig hebben.
En verzin ik weer door.
Want dat doe ik zo graag.





2 opmerkingen: