zondag 13 november 2016

Stiekem verlangen

Tja....soms heb je dat......
Zelfs als de bladeren vallen en ik mijn (in de zomer gehaakte) muts al dagen op mijn hoofd heb.
Zin in groen gras en jonge dieren.
Ik heb al eens bekend dat ik mini pony paardjes echt geweldig vind.
Maar deze foto, och och, dagelijks kijk ik er even naar.
Ik heb weer zo'n zin in een groen groot grasveld bij mijn huis ( nu rijtjes met rijtjes tuin ) en dan deze schatjes om voor te zorgen.
Dagelijks voeren, dat ze je herkennen en naar je toe komen rennen. En dat ze tijdens dat rennen dan vrolijk hun achterpoten omhoog werpen en hun staart door de lucht laten wapperen.
Ik droom weer even weg.

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes. En dan die heerlijke groene wei. Daar kan ik nu alweer zó naar verlangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je he? gelukkig hoort elk jaargetijde erbij en onder een dekentje haken op de bank ook fijn .

      Verwijderen
  2. Ach wat zal je lang moeten wachten. Misschien tussendoor genieten van sneeuw?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik droom niet de hele tijd over lente hoor! Maar die minibeesten daar kijk ik graag naar. Er komen vast nog heerlijke winterdagen.

      Verwijderen