zondag 6 november 2016

Naaien naaien naaien

Met mijn naaimachien.

Zo ging het vandaag.  Zes mensen wilden zien welke kleuren en soorten voeldoolhoven ik had. Er moest dus vooraad komen. Ze willen wat te kiezen hebben.
Het gaat opeens snel met mijn idee.
De labeltjes zijn er nog niet. De prijs is nog niet goed. Etc.

Maar deze mensen krijgen ze nog voor de startprijs (klinkt goed toch?).
En als er officiële labels er aanzitten dan gaan ze officieel de markt op (dat klinkt ook goed hè ).
Mijn oude Kunst Centraal collega's (we hebben een club van 7) gaven ook goede input. Dat voelde heel even hetzelfde als toen we nog collega's waren en elkaar inspireerden bij ontwikkeking van nieuwe projecten en ideeen ( dat zijn fijne herinneringen).

We hebben leuke goede naam bedacht voor de voeldoolhoven.  Een verhaaltje erbij om kinderen nieuwsgierig te maken en betekenis te geven.

Oh ja,  komende week gaan ze in een groot revalidatiecentrum op verschillende afdelingen even kijken of de voeldoolhoven daar nuttig kunnen zijn .

Het was fijn dat manlief de kaarsjes vanavond aandeed. Geeft rust in een hardwerkend hoofd.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat super zeg. Ik wens je heel veel succes. Gaat vast lukken, want het is een geweldig leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat klinkt dat positief! Ik hoop echt dat je er succes mee krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen