maandag 14 november 2016

Zomaar een maandagavond

Wat een fases in het leven.
Ze komen gewoon, of je wilt of niet.
Vanavond had ik afspraak met vriendin S (al 23 jaar bevriend). Haar kinderen wonen op zichzelf en ze heeft nu weer een eigen kamer.
We dronken thee op haar kamertje, echt zo knus. Ik had ook nog creatief idee en wat materiaal mee genomen.
We draaide liedjes van vroeger. S kende er nog vele uit haar hoofd.
Even hadden we het gevoel 14 te zijn. Samen in een kamer en geen zin in huiswerk. Kletsen, handwerken en muziek luisteren.

En verder? Nou beetje druk met het IDEE. Veel stappen te nemen. Soms wat warrig daardoor zie foto.

1 opmerking:

  1. Dan merk je,dat tijd betrekkelijk is. Ik kan dat ervaren,als ik bel met een vriendin,die ik al 53 jaar ken. Alsof we weer studeren.

    BeantwoordenVerwijderen