donderdag 24 november 2016

Onder de grond

Het kan anders lopen.
Ik zit in mijn eigen gangenstelsel. Niet als Mol maar gewoon als mezelf.
Terwijl ik zat te glimmen boven de mooie lieve mol ( zie vorige blog) was de flyer bijna klaar.
Ik had getwijfeld over drukwerk, maar mijn betrokken sociale netwerk wist niet van stoppen.
Ien, het is een goed idee met een verhaal dus je laat het gewoon drukken dat is echt niet duur.
De tekst geredigeerd, aangepast, vormgegeven, opnieuw aangepast.
De andere, meer zakelijke, zoon vond de prijzen laag en liet me opnieuw nadenken over een reëlere mogelijke prijs.
Foto's gemaakt, groter kleiner, passen meten.
Opeens 's avonds dwingend bericht uit Bulgarije (daar huist mijn wereldreiziger met zijn lief):
Ien, waarom niet een mollenstelsel op de flyer? 

Ik zuchtte.. , het is doorzetten hoor zo'n project. Ik kroop een stukje dieper in mijn eigen gangenstelsel onder de grond en dacht na.
Nog geen 12 uur later hadden die twee de hele flyer voorkant omgegooid, ze gingen er beide volop in.
Ik kroop mijn stelsel uit en stak een trots glimmend hoofd boven de grond.
Inmiddels ook mijn domeinnaam vastgelegd. GRAS van Jonker ligt nu voor altijd vast.
Om een lang verhaal, en een lange kruiptocht door het gangenstelsel, kort te maken:
De flyer is besteld!
Ondertussen denken alle lieve mensen om me heen mee. Ik wordt met mijn idee gedragen...
Mijn moeder is zelfs begonnen met naaiwerk om me te ondersteunen en lijkt niet meer te stoppen.
Nieuwe naam labels moesten besteld.

Hier alvast de flyer.
Maar let op: het website adres duurt nog paar dagen, dus niet allemaal daarheen.
Voor vragen en ideeën gewoon een mailtje sturen via mijn blog en gewone mail.
Ik kruip weer even terug, in mijn warme holletje.



Vanmorgen nog een bericht van zoonlief:
Ien, ik heb gewoon HUP een Etsy shop voor je aangemaakt. Nu ook echt doorgaan.
Oeff, ik graaf even verder, even bijkomen.




2 opmerkingen: