zaterdag 14 januari 2017

1996

Vandaag 21 jaar geleden werd Kaj geboren.  Ook weer niet thuis en niet in een paar uur, maar onze tweede zoon kwam gezond ter wereld.
Nu is hij volwassen en ben ik moeder van 2 volwassen mannen.  En toch weet ik nog hoe hij deed en hoe hij moest lachen om zijn broer toen hij baby was.
Geen feest vandaag. Kaj heeft toetsen en ik lig al 10 dagen ziek op bed .
Kaj is ook niet zo'n feestnummer.
Maar wel veel herinneringen opgehaald. 
Als het allemaal goed gaat goed komt Jaro maandagavond aan in Utrecht na een hele lange reis uit Bulgarije. Samen met zijn vriendin Charlie.
Dat vind ik het fijnste cadeau voor Kaj deze week. Na 13 mnd ziet hij hem weer.
Ze hebben als broertjes veel geknokt maar later is dat helemaal goed gekomen en als reizende broer is Jaro veel te ver weg voor Kaj.

4 opmerkingen:

  1. Ik duim heel hard dat je je maandag heel veel beter voelt. En gefeliciteerd met je zoon natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Ik hoop,dat je genoeg opgeknapt bent,om straks alle verhalen aan te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je jarige zoon. 21is toch een bijzondere leeftijd! En hopelijk ben je morgen een beetje op de been. Je zoon en zijn vriendin zullen ook wel een beetje rustig aan willen doen na zo'n lange reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief...........van harte gefeliciteerd en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen