zondag 1 januari 2017

Nieuw jaar

Op fb en IG plaatste ik een collage van 9 foto's die voor mij 2016 in beeld brachten.
Niet een makkelijk jaar op vele fronten maar ook dat leverde mij wat op.

Nu begonnen aan 2017, en morgen weer de regelmaat van een gewone week.
Deze eerste maand ga ik de Mollaby promoten door instellingen te benaderen.
Mijn super moeder heeft afgelopen weken stapels mollaby's genaaid en ik ga daar komende tijd de doolhoven nog in naaien.

15 januari ga ik mijn oudste zoon Jaro weer zien. Na meer dan een jaar blijft hij paar dagen logeren. Natuurlijk neemt hij zijn vriendin Charlie mee en ook hun hond Banana. Charlie en hond heb ik nog nooit echt ontmoet. Maar door het fijne digitale contact heb ik veel met haar gesproken en gelachen.  Het is zo'n leuke lieve en creatieve meid.
Zij gaan eind mei trouwen, en daarvoor moeten ze heel veel regelen bij de Canadese ambassade en bij de gemeente Utrecht . Het wordt een eenvoudige trouwerij. Kort in stadhuis en dan een dag samen doorbrengen met het gezin van Charlie en ons gezin.
(De Canadese familie komt met 6 personen een week naar Nederland).
Maar zover is het nog niet.
Eerst gewoon verheugen op dat kleine weekje half januari. Dan logeren ze bij ons . Zo fijn.....
Mijn zoon gaat dus trouwen.  Hi Hi Hi
Wij zijn niet getrouwd, al 32 jaar samen en nog nooit een reden gevonden te trouwen.  We hebben alles verder goed geregeld natuurlijk.
Het reizend bestaan van mijn zoon met vriendin zal makkelijker worden als echtpaar. Dat vind ik een goede reden voor een huwelijk.
En ik zie aan Jaro hoeveel hij van haar houdt. Zo fijn.

En voor mijn blog lezers ? een heel gezond en fijn 2017.

3 opmerkingen: