zondag 15 januari 2017

Kleur

Er komt wat meer kleur. In mezelf en buiten. Voel me iets beter en na zoveel dagen thuis heb ik buiten een rondje gelopen.

De tuin is vochtig, niet wit, en kaal. Elke herfst heb ik oranje gedroogde lampionnetjes in huis. Als de kerstboom er aan komt dat strooi ik altijd al die losse oranje lampionnetjes in de tuin. Gewoon op de met bladeren bedekte tuin.
Binnen een kerstboom met lichtjes en buiten een tuin met oranje stippen.
Die tijd ligt ook al weer weken achter de me. Na zolang ziek binnen genoot ik van buiten zijn. En ik genoot ook van de oranje stippels in de tuin. Ze vielen zo op, net kleine bloemetjes.  Ik kijk weer zo helder uit mijn ogen dat mijn hart een klein sprongetje maakte bij het zien van groene crocus bladpuntjes die door de bruine bladeren staken.
(Ja dat groene lege pinda netje lag er ook mooi bij, blijft nog even liggen)

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig ben je weer beter. Grappige foto's zo, zeker in het perspectief van ziek geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ga je opknappen heen. Vind ik een mooie uitdrukking en hopelijk voelt het ook zo voor je. Geniet maar van de frisse lucht. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen