donderdag 8 december 2011

Fijne engel

Met de kerstsfeer komt ook het gehaakte kleine engeltje weer tevoorschijn. Gehaakt door een zuster van de Augustinessen uit het klooster in Hilversum.


Het is gehaakt met een superfijne haaknaald. Ik heb het met een vergrootglas bekeken en zij heeft verschillende steken gebruikt. Daarna heeft ze het jurkje ook nog met een dun zilver draadje om gehaakt.


Ik vind het jammer dat ik niet weet wie de engel heeft gehaakt, hoe lang ze eraan bezig is geweest, en op welk moment van de dag ze aan het haken was, en of alle zusters dan samen engelen aan het haken waren, of dat zij de enige was die engelen haakte. 
Misschien leest ze mijn blog, ik hoop dat ze reageert!

 

Haak nu weer snel door aan mijn bloemenslinger.


Ineke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten