zaterdag 10 december 2011

Sintklusdag

Vandaag weer Klusklubdag, zie ook eerdere blog.
Onderweg naar vriendin H, die vandaag aan de beurt was, reed ik door prachtig Hollands landschap. Water, weilanden, slootjes, kerktorens, boerderijen en dat alles in de zon.
Er werd aan de weg gewerkt, en ik stond een tijdje in een file. Niet erg in dat mooie landschap.
Plotseling viel mijn oog op een statige witte vogel in het weiland, langzaam lopend naar de sloot.
Een witte reiger!


Ik snap dat iedereen nu denkt, ja dááág, ik zie helemaal geen witte reiger.
Daarom een detail uit de foto.


En, zie jij het?

Dat was een goede start van de klusdag.
Tot tevredenheid van vriendin H, is haar werkkamer schoongemaakt, uitgeruimd, opgeruimd, geverfd, en alles weer geïnstalleerd. En daarnaast natuurlijk alles besproken.
Na het avondeten, vierden we gedrieën sinterklaas.
Vriendin H was tevreden met haar uitschuifbare plumeau, en vriendin C heel gelukkig met haar uitschuifbare ragebol. En ook met alle andere cadeautjes.


Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten