zaterdag 31 december 2011

Na 11 komt 12

Oudjaar, 100 oliebollen (verschillende varianten) gebakken, bakken gevuld met narcisbolletjes en hyacinten. Ik kan bijna beginnen aan een nieuw jaar.
Afgelopen jaar mijn studie 'tassen maken van leer' afgerond, oudste zoon op kamers en een blog begonnen.
Komend jaar is een jaar waar ik van te voren van weet dat er wat hobbels te nemen zijn, zo zal er veel veranderen op mijn werk en is het nog maar de vraag of ik mijn geweldige baan kan behouden.


En dus heb ik me voorgenomen de komende tijd héél veel kraanvogels te gaan vouwen, kraanvogels zijn symbool voor geluk en gezondheid.
Als je een gevouwen kraanvogel aan iemand geeft dan zeg je eigenlijk: 'nog vele jaren'.
(volgens Japanse traditie)

Dus meteen begonnen, beetje gepruts, maar ze lijken al steeds meer op een kraanvogel.
Bij deze krijgen jullie er vast een paar, nog wel kraanvogel-kneusjes, maar ja die moeten er ook zijn.
Mijn wens is er niet minder om:



Een goed, gezond en liefdevol nieuw jaar, en nog veel jaren daarna.

     Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten