vrijdag 2 maart 2012

Konijn


Sommige dingen zijn niet uit te leggen, en worden alleen begrepen door vriendinnen. Ik heb namelijk iets met konijn.

Met vriendin S, we hadden beide een eigen konijntje in onze studententijd en zij noemt mij konijn als ik iets doms doe. Mijn tanden zijn iets konijniger dan de gemiddelde voortanden, dat wel.

Met andere vriendin S, samen vonden we op het strand (cap gris Nez) onder een hoge afgrond een klein dood konijntje ( wij verzonnen dat hij had over de rand had gekeken en toen zo verbaasd was dat hij van schrik. . . . . . ).


Met tassenmaakster M, van wie ik twee konijnenvachtjes kocht, weet nog steeds niet wat ik er mee wil doen, het zijn de vachtjes van konijnen die zijn geschoten ivm overpopulatie, maar toch.
Ze zijn wel heel zacht.
Met collega D, die ook van die gezellige voortanden heeft, het geeft een band.

Ik ben ook dol op worteltjes, en als ik dan een lange rit moet maken eet ik graag rauwe wortelen en wat ik dus heel goed kan ik mooie wortels knagen.....Knaagkunst?



Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten