vrijdag 16 maart 2012

Vrije vrijdag


Vandaag is zoon J 19 jaar geworden! Samen met B gingen we bij J ontbijten. Heel bijzonder, een zoon van 19 die lekker in zijn vel zit, waar je trots op bent.
En dan aan tafel met twee huisgenoten aan het ontbijt gezellig kletsen. Over de wereld, het leven.
Wat bijzonder om volwassen zoon te hebben. ( en die zo'n bord bij zijn voordeur heeft)

Hij studeert Spaans (tolk/vertaler) en heeft een praktische manier gevonden zich de taal goed eigen te maken.

We hadden onze Pip meegenomen, want die wordt door onze student natuurlijk wel soms gemist.
Dat doet me denken aan het liedje wat J, toen hij kleuter was, altijd zo zielig vond.
( ik vraag me soms wel af of alle lezers van mijn blog weten dat je op gekleurde woorden kunt klikken , probeer maar eens!)


De vrije vrijdag was een feestelijke dag met herinneringen aan de geboorte en opvoeding van mijn oudste zoon.(en ik heb twee van die kanjers, kun je nagaan!)

Ineke







1 opmerking:

  1. Hoi Ineke, wat een leuk liedje. Je maakt mijn dag weer goed. Groetjes, Addi

    BeantwoordenVerwijderen