dinsdag 20 maart 2012

Verjaardag

Of je nou wil of niet, elk jaar komt er een jaartje bij.
Aan jarig zijn heb ik nog heel veel herinneringen.
Ik weet nog dat ik 6 jaar werd, we lagen met zijn allen in het bed van mijn ouders (met broertje H van 4, zusje C van 1) , er werd gezongen, er hingen slingers, en toen ik de cadeautjes kreeg zette H een gebaksdoos op het bed, en in die doos zat een cavia! Ook kreeg ik die dag een hele mooie taart in de vorm van een schildpad, bekleed met groen marsepein. De cavia noemde ik Kuifje, en de taart was zo heerlijk, dat mijn moeder voor mij speciaal de kop van de schildpad had bewaard!

Vanmorgen lag ik ook in bed, met zoon K en man B. Ze zongen niet, maar er hingen slingers, en er waren cadeautjes.
krukje van karton

Ik vind het leuk om jarig te zijn. Mijn ouders noemen mij nog steeds hun jarige jetje!
Trakteren op mijn werk, tulpen op mijn bureau, post en cadeautjes. En voelen hoe bijzonder het is met collega's te werken die al zoveel jaar (sommigen al 24 jaar) mijn verjaardag hebben meegevierd, en dus betrokken zijn bij mijn leven. Alhoewel zingen altijd beetje eng blijft.

Vanavond een knus en vrolijk avondje met een paar vriendinnen. Koffie en taart! En bijzondere cadeautjes!
Als ik jarig ben voel ik weer van wie ik allemaal heel veel hou!

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten