donderdag 8 november 2012

365 dagen gras

Mijn blog bestaat vandaag 365 dagen. Eén jaar. En elke dag schreef ik een bericht. Vanzelfsprekend, zo voelt het.
Foto's, gedachten, verzinsels.


Dat je iets moois ziet, en dan gewoon een foto maakt. En dan wordt het soms nog mooier omdat de omgeving er niet meer bij te zien is, maar het gewoon een fragmentje uit de werkelijk is, dat een eigen leven krijgt.
Neem nou die mooie bomen bij het atelier, allerlei kleuren en bemossingen. Dan fotografeer ik wat, naai weer vrolijk verder aan de tassen, en pas bij het bekijken van de foto's zie ik dat het nog mooier is dan in het echt!  Dan is het een spannend plaatje, en verwacht ik eigenlijk een klein elfje wat tussen de schors naar me gluurt.
Ze is net even vertrokken geloof ik.

Morgen weer een blog, op naar de 1000!
Ineke 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten