dinsdag 20 november 2012

Zie de maan schijnt.


Vandaag groep 4, met foto sets en vragen leerden ze mij kennen. Onder andere deze foto's.


Ze zochten ze bij elkaar, maar maakte ook andere combinaties.
Zo had ik ook twee foto's waarop man B en onze 2 zoons te zien waren, ze kwamen er maar niet uit.
Dat waren 3 mannen, broers? vader met broers?
Dat een kind van 7 jaar aan foto's van 3 mannen, waarvan 1 van 54 jr, 1 van 19 jr en 1 van 17 jr niet direct ziet dat het man en mijn kinderen, begreep ik pas na de les.
Die jongens van mij zien er ook al als echte mannen uit.
En mij schatten ze misschien wel 30, tja, en dan is alles mogelijk. ha ha

Van de gebreide kop en schotel waren ze onder de indruk. De koffie kon er doorheen lopen, tja, en hij was vast heel groot, en misschien hield ik dan van kunst knutselen?

Kortom, een fijn nieuw klasje, waar ik vast ook weer veel leer.
En toen ik wegging, scheen de maan door de bomen, en ging ik op weg naar eetafspraak met d_oudeT.
(fijne excollega)



Ineke

1 opmerking: