maandag 26 november 2012

Startproblemen

Afgelopen dagen heb ik zin om dingen te maken, de ideeén en plannetjes schieten door mijn hoofd en ik heb er zin in. Maar ik doe het niet.
Heb ook zin om veel aan mijn studie te doen. Maar ik doe het niet.
Opstartproblemen, startmotor defect?

Als ik dit voorbeeld werkstuk zie, gemaakt door een beeldende consulent , dan heb ik zo'n zin om papier te beschilderen, laten drogen, er stukken van te scheuren, collage van maken op papier, etc.


Overigens is dit een leuke manier om kerstkaart te maken. Maak een foto van je werkstuk, laat ze ergens printen, en je hebt een snelle mooie nieuwjaarskaart ( natuurlijk heb je met zwarte verf je nieuwjaarswens er nog op geschreven!).

Als ik dit schrijf dan heb ik er alweer zin in om te doen, maar ik doe het niet.

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten