donderdag 15 november 2012

Iets kleins zo groots

Jaren geleden gebruikte ik oude scanners in workshops, van alles scannen, heel makkelijk en snel prachtige resultaten.
Die tijd heb ik veel gescand:  thuis op het werk, mijn kinderen waren er ook druk mee.
Een van die scans heb ik lang geleden op een poster laten printen en met behangsellijm gewoon op een muur geplakt.
Elke dag als ik binnenkom zie ik hem hangen, en ik blijf genieten van hoe iets kleins zo groots kan zijn.
Dus ik dacht , als je nog een plek in huis hebt waar je iets wil behangen, iets kleins , groots vergroot, dan wil ik deze of een andere wel voor je laten afdrukken, tegen onkosten en kleine vergoeding.

Vandaag ging de rand een beetje los, en heb ik met masking tape (wie heeft dat nog niet tegenwoordig, zo prachtig japans papieren plakband) er een vrolijk randje om geplakt.
Echt een opfrisser.
Zo werd een enorm slome dag, een dag met een vrolijk randje.


Met telefoon gefotografeerd in een winterse gang, dus. . . .sfeervol?
Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten