zondag 18 november 2012

Hartewolk

Zondag atelierdag ? Deze week wel, een uitzondering. Ik kan niet goed tegen uitzonderingen, heel tuttig, maar als mijn hoofd denkt, en verzint, dan is structuur in de week fijn voor me.
( rust, ruimte en regelmaat )
Open haard, bijkletsen, hard werken, worsteling met tas, koffie, overal bomen, vogeltjes.
En we hebben zelfs koffie gedronken in de zon.


Eind van de dag haalde ik mijn oudste zoon op van zijn werk, we kletsen wat, over de werkdag, over de mooie wolken om ons heen, over het leven, over zijn broer(tje), zo bijzonder.
En tussen neus en lippen door zei hij ook nog; 'als je in Nederland woont moet je niet klagen'.
Soms kan ik maar niet geloven dat je eigen kinderen  gewoon groter groeien en bijzondere volwassenen worden. Ik maakte stiekem tussendoor een foto van de prachtige wolken.



Ik zag hier natuurlijk een enorm hart in . . . . . . .

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten