zondag 11 november 2012

Toverprintje

Soms voel ik me echt het enige meisje in huis, vooral als op zondag. Zoon J komt dan ook thuis om met B en K voetbal te kijken.
En dan die grapjes, en mij voor de gek houden, pfffft.
Dan heb ik hier boven het lekkerste plekje van het huis, ik laat er een klein stukje van zien.


Een heerlijk vierkant kamertje, atelier, maar nu ook mijn studieplek.

En vanavond zat ik er weer, te rommelen, weg van de mannen, en ondertussen bezig met een opdracht voor mijn studie.  En toen. . . . .toen hoorde ik opeens de printer aanslaan, ik schrok er van.
En heel traag en heel onverwacht rolde er een printje uit.


Ik snapte er geen snars van. Het werd een grote foto van een bos rozen.
Verheugd rende ik naar beneden, en ik zag het al aan de ogen van mijn oudste zoon J.
'leuke verrassing toch', zie hij.

Wat houd ik toch van mijn mannen.

Ineke

1 opmerking: