zaterdag 14 september 2013

Dapper afscheid

Vandaag weer opgeruimd in het huis van Carolien. Fijn en goed om te doen maar ook pittig.
Al die voorwerpen waar weer beelden bij horen, en fijne herinneringen aan haar.
Na een paar uur liep ik weer naar de auto, en elke keer stromen de tranen dan over mijn wangen, geheel vanzelf.
Het regende heel hard, dus het maakte niet uit.
De auto stond dicht bij de Dappermarkt dus ik liep nog even over de markt.
Dat deden Carolien en ik ook graag.
Als we een werkafspraak hadden in Amsterdam dan plakten we er altijd vrije uren aan en fietsten we door de stad, op maandag naar de Noorder markt,  en andere dagen naar de Albert Cuypmarkt of de Dappermarkt.
Heerlijk omdat we er beide zo van genoten!

En vandaag vond ik het toch ook fijn even over de markt te lopen, door regen en tranen was alles nat.
Maar dat gaf niet.
En ik weer zeker: als Carolien er bij was geweest had ze een damast tafelkleed gekocht in deze beige/zalm achtige kleur. Want daar hield zij zo van !


 Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten