zaterdag 7 september 2013

Weer een 50 feest


Dit jaar heb ik een aantal 50 feesten.
De één geeft een tropische borrel met DJ, ik een middag met taart en maaltijd, een andere vriendin viert het met kleine 'uitjes'  één op één, en vandaag was het 50 feest van vriendin S.
Ze had heerlijk gekookt voor alle gasten.
En vele gasten hadden taarten gebakken voor het taarten buffet.
Ik las een zelfgemaakt boekje  met verhaal voor over twee vriendinnetjes in Wissant.
En om S te verwennen met herinneringen van iedereen had ik kaartjes gestempeld , in een oud blik gedaan, en iedereen opgeroepen minstens één herinnering aan S, voor S op te schrijven.
Ik hoop dat ze fijne dingen leest, als het feest achter de rug is en ze het blik met kaartjes opent.
Voor het taartenbuffet hebben S en ik onze verzameling van 100 gebloemde gebakschoteltjes ingezet, en
ook de 100 gebloemde koffiekopjes.
Altijd succes

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten